torsdag 10 april 2014

småprat....

Passade på att ta en prommiz imorse med en vän, såg jättefint ut ute. Solen lös men det var så kallt!! Det blåste massor!
Men skönt ändå att komma ut!

Nu har solen försvunnit och det varma vackra väder vi hade igår är borta...
Jag satt ute i solen med grannen hela eftermiddagen igår och idag ser jag ut som en röd tvättbjörn!!! 
Solen tog väldigt bra!
Men jag är tacksam att jag var ute igår eftersom idag är det inte alls lika fint.

Nu håller jag på att laga lite olika maträtter, ska ju jobba i helgen 
och kan vara bra att ha lite lager färdigt ;)

Detta blir min första helg på nya schemat och även första delade turen på väldigt länge!
Men jag klagar inte jag jobbar hellre 1 delad tur på fem veckor och får vara ledig mer på helgen!
Vill INTE jobba varannan helg igen!!!

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar